زیبا ترین زنان در جهان در سال ۲۰۱۹ کدام هستند؟

5 سال پیش
زیبا ترین زنان

در این مقاله در خدمت شما عزیزان هستیم با زیبا ترین زنان در سال ۲۰۱۹، زیباترین دختران جهان بسته به سلیقه ی افراد متفاوت می باشد. همچنین دختر سال ایران و جهان را بررسی می کنیم. بیشتر از لحاظ سلیقه شخصی خود نویسنده این دختران انتخاب شده اند. تعداد فالوور ها و برخی از ویژگی های  آنان را بررسی می کنیم و یک نیم نگاهی هم به بیوگرافی آنها داریم. با ما تا انتها همراه باشید.

زیبا ترین زنان در جهان

 

۱-سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر، خواننده و طراح مد و یکی از زیباترین دختران جهان است. او در سن هفت سالگی شروع به بازیگری کرد و کم کم چهره شد. او به عنوان جوانترین دختر در سال سال ۲۰۱۰ به عنوان سفیر یونیسف انتخاب شد. سلنا گومز در تگزاس به دنیا آمد. مادر آن آماندا داون و پدر آن ریکاردو گومز نام داشت. نام او را هم می توان به عنوان زیبا ترین زنان در جهان نام برد.

سلناگومز نقل می کند:

در خانواده من همیشه جشن کویینسس برگزار می شد. آنان مرا به کلیسا می بردند. ما در آنجا تمام کار هایمان را با مذهب کاتولیک انجام می دادیم، در واقع ما به غیر از رفتن به پارک، مهمانی باربیکیو در یکشنبه ها سنت خیلی خاصی نداشتیم.

 

کشور: آمریکا

فالوور اینستاگرام: بیش از ۱۴۶ میلیون

متولد: ۱۹۹۲

شهرت: بازیگری، خوانندگی، طراح مد

selena-gomez

selena-gomez

selena-gomez

۲-آریانا گراند

اسم  کامل آریانا گراندی بوترا، وی، در فلوریدای آمریکا به دنیا آمد. او از سال ۲۰۰۸ تاکنون بازیگری را شروع کرده است و در سال ۲۰۱۳ تاکنون به عنوان خواننده با سبک پاپ،آراندبی معاصر، فعالیت می کند. وی با قد ۱۵۳ سانتی متر و ۴۷ کیلوگرم وزن، رنگ مو قهوه ای تیره، رنگ چشم قهوه ای از ویژگی های ظاهری این خواننده خوش چهره به حساب می آید. نام او را هم می توان به عنوان زیبا ترین زنان در جهان نام برد.

کشور: آمریکا

فالوور اینستاگرام: بیش از ۱۴۷ میلیون

متولد: ۱۹۹۳

شهرت: بازیگری، خوانندگی، Artist

ریانا گراند

ریانا گراند

ریانا گراند

۳-آنجلینا جولی

آنجلینا جولی وُیت در ۴ ژوئن در سال ۱۹۷۵ در آمریکا به دنیا آمد. او در لس آنجلس و کالیفرنیا زندگی می کند. او بازیگری را از سال ۱۹۹۳ شروع کرده است. او در سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ با جانی لی میلر، در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ با بیلی باب تورنتون، و در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ با برد پیت ازدواج کرده است و به ترتیب از آنها جدا شده است. آنجلینا جولی همچنین شش فرزند دارد که سه تا از خودش دارد و سه تای دیگر هم به عنوان فرزند خوانده های او هستند.

کشور: آمریکا

فالوور اینستاگرام بیش از ۹ میلیون

متولد ۱۹۷۵

شهرت: بازیگری

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

۴-آیشواریا رای

آشواریا متولد ۱۹۷۳ در هندوستان به دنیا آمد. او در سال ۱۹۹۴ به عنوان دختر شایسته انتخاب شد. این بازیگر و خواننده ی هندی از سال ۱۹۹۷ تاکنون فعالیت هنری خود را شروع کرده است.

کشور: هندوستان

فالوور اینستاگرام: بیش از ۶ میلیون

متولد: ۱۹۷۳

شهرت: بازیگری، خوانندگی

۵-هائده ارچل

هائده ارچل بازیگر که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است. وی متولد ۱۹۹۳ در استامبول ترکیه به دنیا آمده است. وی در رشته ی هنر، در دانشگاه هنر های زیبا درس خوانده است.

کشور: ترکیه

فالوور اینستاگرام بیش از ۹ میلیون

متولد: ۱۹۹۳

شهرت: بازیگری، مجری، مدل

هائده ارچل

هائده ارچل

هائده ارچل

۶-تیلور سویفت

تیلور سویفت خواننده و ترانه سرا که در دسامبر ۱۹۸۹ در آمریکا به دنیا آمد. این خواننده مشهور در سبک پاپ و کانتری فعالیت خود را در سال ۲۰۰۴ شروع کرده است.

کشور آمریکا

فالوور اینستاگرام بیش از ۱۱۴ میلیون

متولد: ۱۹۸۹

شهرت: خوانندگی

 

۷ – هیفا وهبی

هیفا وهبی  در سال ۱۹۷۶ در لبنان به دنیا امد او با به دست آوردن مقام دوم در دختر شایسته کم کم موفقیت های او نیز شروع شد. او خواننده، مدل و بازیگری است که فعالیت بازیگری خود را در سال  ۲۰۰۷ شروع کرده است.

کشور: آمریکا

فالوور اینستاگرام بیش از ۵ میلیون

متولد: ۱۹۷۶

شهرت بازیگری، خوانندگی، مدل

۸-نهال سلطانی

نهال سلطانی یکی از مدل های ایرانی است که این روز ها در اینستاگرام سر و صدای زیادی به پا کرده است. او علاوه بر کار مدلینگ در ویدیو های بعضی از خوانندگانی همچون ساسی مانکن نیز حضور داشته است. اسم او را هم می توان به عنوان زیبا ترین زنان در جهان نام برد.

کشور ایران

فالوور اینستاگرام: نزدیک به یک میلیون

شهرت: مدلینگ

۹- نیلوفر بهبودی

نیلوفر بهبودی متولد ۱۳۶۵ در تهران به دنیا امد او با قد ۱۷۵ سانتیمتر در زمینه مدلینگ و تبلیغات فعالیت می کند. اغلب او را با خواهر خود یعنی نازنین بهبودی در اینستاگرام دیده ایم.

کشور: ایران

فالوور اینستاگرام بیش از ۵۰۰ کا

متولد: ۱۳۶۵

شهرت: مدلینگ

۱۰-مائده محمدی

مائده محمدی یکی دیگر از مدل های ایرانی است که چهره ی نسبتا جذاب و زیبایی دارد. وی اغلب عکس هایی را از خودش و همشرش منتظر می کند. وی در زمینه تبلیغات و مدلینگ فعالیت می کند. او را بیشتر در تبلیغات  آرایشی، شال و روسری و همچنین تبلیغات الجی دیده ایم.

کشور: ایران

فالوور اینستاگرام بیش از ۵۰۰ کا

متولد: ۱۳۷۲

شهرت: مدلینگ

۱۱- مه لقا جابری

مه لقا جابری یکی دیگر از مدل های ایرانی متولد ۱۳۶۸ در اصفهان به دنیا آمده است. او جز بچه های زرنگ بود او در رشته ریاضی فیزیک درس خوانده است. وی با خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده است والان ساکن سن دیه گو کالیفرنیا است.

کشور: ایران

فالوور اینستاگرام: نزدیک به سه میلیون

متولد: ۱۳۶۸

شهرت: مدلینگ

خب یازده تا از زیبا ترین زنان و دختران  ایرانی و خارجی رو بررسی کردیم. اغلب مدل های خارجی چهره طبیعی تری نسبت به مدل های ایرانی دارند. اما نظر شما چیست؟ شما مدل های ایرانی رو بیشتر دوست داشتید یا خارجی، در کل زیباترین زنان از نظر شما چه کسانی هستند؟ یا اگر که شخص دیگری مد نظر شما بوده است، با ما در میان بگذارید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید، سایت ما جفت هیچ.
0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه