نقد و بررسی بازی gta v : جنایت ، این بار سه نفره

6 سال پیش
بدون تصویر

بازی gta v یکی از بهترین بازی های منتشر شده توسط کمپانی راک استار است ؛ این بازی که برای اولین بار از نسل بازی های اوپن ورد یا آزادانه با سه شخصیت اصلی یک داستان زیبا و جذاب و در عین حال هیجان آور برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

همچنین این کمپانی توانسته است تمام رکوردهای فروش و میزان کاربر را در سال ۲۰۱۳ از آن خودش کند.
گرچه این کمپانی بازی های داستانی gta را دیر به دیر روانه بازار میکند اما همیشه یک سوپرایز بزرگ را برای علاقه مندان خود به ارمغان می آورد. حال باید دید با عرضه فصل ششم gta در اواخر سال ۲۰۱۸ چه ویژگی ها و داستانی در انتظار ماست که قطعا ما را غافلگیر خواهد کرد.

در این زمینه بخوانید : بهترین بازی های پلی استیشن ۴ کدام اند ؟

گرافیک بازی gta v

از نظر گرافیک و جلوه های ویژه gta v یکی از بهترین های سال ۲۰۱۳ می باشد. کمپانی راک استار همیشه در بخش جلوه های ویژه موفق عمل کرده است.

از جمله می توان به بازی Red Dead Redemption اشاره کرد. این بازی از موتور گرافیکی RAGE استفاده می کند. همچنین از نور پردازی فوق العاده که در بازی استفاده شده است نمی توان گذشت. به گونه ای که تشعشعات بر روی دریا بسیار طبیعی به نظر می رسد. راک استار برای توسعه ی این بازی دست به تحقیقات گسترده ای زد و با عکس برداری و تهیه فیلم از کالیفرنیا تلاش بسیاری  انجام داد تا بازی را  طوری طبیعی جلوه دهد که در نوع خود نیز بی رغیب باشد. گفته می شود هشت استدیو برای توسعه راک استار در نظر گرفته شده است که تمرکز خود را بر روی این بازی گذاشتند تا بازی بی عیب و نقصی را عرضه کنند.

در این ویدیو اختصاصی با  جفت هیچی ها همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این بازی بپردازیم.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه