اطلاعات و تصاویری از بازی PES 2019 لو رفت

6 سال پیش
بدون تصویر

بازی فوتبال PES 2019 شاید پیشرفت آن به اندازه ی فیفا نباشد اما این بازی در ایران طرفدارن زیادی دارد و همچنین استفاده از موتور گرافیکی  فوکس این بازی را رو به جلو برده است. با این حال باید منتظر انتشار بازی نشست و ببینیم چه باز خوردی برای گیمر ها دارد. گفته می شود که لیگ های بسیاری در این بازی لایسنس شده و این یک خبر خوش برای کسانی می باشد که این طرفدار این بازی می باشند. از دیگر قابلیت های این بازی می توان به اجرای بازی با کیفیت ۴k و HDR اشاره کرد که گرافیک بازی را نسبت به قبل بهبود بخشیده است.

ویژگی های بازی PES 2019

از ویژگی های این بازی می توان به نسخه جدید مای کلاب و اضافه شدن ویژگی های فردی جدیدی به بازیکنان اشاره کرد. حتی در هنگام خستگی بازیکنان می توان آن را از چهره آنها تشخیص داد. خوشبختانه کونامی در بخش انیمیشن های موجود در بازی تغیراتی را لحاظ کرده است که بیشتر به واقعیت نزدیک می باشند. همچنین چهره بازیکنان را اسکن میکنند تا چهره آنها به واقعیت نزدیک شوند. در مستر لیگ بخش هایی بهبود یافته است و واقعی تر به نظر می رسد. شما می توانید یک مربیگری واقعی را تجربه کنید. از جمله می توان به تور های پیش از بازی سفر کرد و تمرین کرد. همچنین سیستم نقل انتقالات آن بهبود یافته است.

در بخش بازی آنلاین سرور کونامی ضعیف بوده و دچار  تاخیر های زمانی زیادی بوده است. هر چند در سال گذشته کونامی کیفیت کلاینت های خود را ارتقاع داد ولی هنوز نتوانسته است به سرور های قدرتمند EA برابری کند. باید دید که در این نسخه جدید چه تمهیداتی برای بازی آنلاین دیده اند.

خبر ها حاکی از آن است که قرار داد یوفا با کونامی تمام شده است و بخش لیگ قهرمانان اروپا از این بازی حذف خواهد شد. همچنین بر روی جلد بازی عکسی  از دیوید بکهام می باشد که ظهرا یکی از عکس های قدیمی در تیم ملی انگلیس می باشد. PES 2019 در  ۸ شهریور ماه عرضه می شود.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه