تریلر بازی The Last Of Us II توسط ناتی‌داگ رسما منتشر شد

6 سال پیش
بدون تصویر

کمپانی ناتی داگ با معرفی شاهکار خود یعنی The Last Of Us II  همه را شگفت زده کرد. سونی در کنفرانس  شهر پاریس از بازی The Last of Us Part II رونمایی کرد. با پخش دموی بازی چیزی از جزئیات بازی مشخص نبود اما تعریف از گرافیک بازی بیهوده می باشد به این دلیل که کمتر کسی است با بازی های ناتی داگ بازی کرده باشد و از گرافیک و جلوه های ویژه ی بازی بی خبر باشد.

شخصیت های بازی The Last Of Us II

جوئل و الی شخصیت های اصلی داستان می باشند که قصد دارند دشمنان خود را از بین ببرند. این بازی ادامه نسخه یک این بازی می باشد. تغییرات زیادی در چهره کاراکتر ها ایجاد شده است. برخلاف نسخه قبلی بازی که بر مبنای عشق و علاقه بود این بازی رنگ تنفر را به خود گرفته است. داستان بازی درباره ی الی که پنج سال بعد از نسخه اول شکل گرفته است و او نوزده سال سن دارد.

این بازی یکی از بهترین عناوین انحصاری ps4 می باشد که توانست طرفدارانی زیادی را در سال ۲۰۱۳ به خود جلب کند. حتی بعد از ریمستر شدن بازی برای ps4  استدیوی ناتی داگ نشان داد کارش را به خوبی انحام داده است.

در ابتدای بازی وحشت زده خواهید شد چرا که دشمنان شما ترسناک تر از چیزی می باشند که شما تصور می کنید اما راه های جدید که برای شکست آنها برنامه ریزی میکنید فوق العاده می باشد. با توجه به این که ما به عنوان الی (به جای جوئل) بازی خواهیم کرد بنابراین رویکرد کاملا متفاوتی برای مقابله با هر چیزی تصور می شود.

این بازی قابلیت مولتی پلیر را دارد و شما می توانید به صورت آنلاین به وسیله ی ابزار های مختلف با دشمنانتان مبارزه کنید.

در حال حاضر هیچ خبری مبنی بر تاریخ عرضه بازی وجود ندارد اما با توجه به دموی بازی ، این بازی در پایان سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. این بازی به صورت انحصاری بر روی ps4 عرضه خواهد شد.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه