نقد و بررسی فیلم ددپول ۲ – Dead Pool 2

6 سال پیش
بدون تصویر

در این مقاله به معرفی فیلم ددپول ۲ (Dead Pool 2) و نقد و بررسی آن بپردازیم. سپس تریلر این فیلم را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

در قسمت اول این فیلم شاهد یک شخصیت عجیب و غریب و یک دنده ای که با معرفی تریلری از آن که باعث شد این فیلم به موفقیت های بزرگی در سینما دست یابد. این موفقیت سبب شد که برای ساخت قسمت بعدی فیلم دست به کار شوند و تبلیغات گسترده ای را در این زمینه انجام دادند.

بعد از این که ددپول همسرش آزاد می شود به زندگی عادی خود بر میگردد و روال طبیعی اش را در پیش می گیرد تا این که متوجه ی پسر نوجوانی می شود که قدرت غیر طبیعی دارد. در واقع ددپول می کوشد که این پسر نوجوان را در برابر پلیدی هایی که در آینده به آن وارد می شود را جلوگیری کند.

مقایسه

این فیلم ادامه قسمت اول می باشد و اگر بخواهیم مقایسه هایی بین این دو قسمت داشته باشیم این است که در قسمت دوم این فیلم ضرباهنگ سریع تری را در این فیلم دیده می شود که گویی به دشمن اجازه فکر کردن هم نمی دهد. قسمت دوم فیلم شامل جلوه ها و خلاقیت های بیشتری در نظر گرفته شده است. جلوه های ویژه ی آن به گونه ای می باشد که شما را در حین تماشای این فیلم میخ کوب می کند و کاملا جذب فیلم می شوید.

نکته بعدی این که ددپول با شوخی هایی که در فیلم انجام می داد مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود. شاید ایرادی که بتوان از این فیلم نسبت به قسمت اول آن گرفت یکدندگی آن می باشد که نسبت به قسمت اول این فیلم یکدندگی کمتر دیده می شود. در قسمت اول این فیلم ددپول بیشتر خود محور بود و به تنهایی می جنگید به همین دلیل باعث شده بود که صحنه های جالبی را در فیلم رقم بزند به طوری که این موارد در قسمت دوم شاهد آن نبودیم.

این فیلم در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در لندن رونمایی شد و توانست امتیاز ۶۹ را از دید منتقدین کسب کرد و در بین ۷۶ فیلم برتر در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت. این فیلم توانسته است نمرات نسبتا خوبی را کسب کند. در واقع تمرکز این فیلم بر روی جلوه های ویژه که توانسته است فیلم جذابی را تولید کند و بسیاری از طرفداران را به خود جذب کند.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه