بررسی لامبورگینی ترزو میلنیو – هزاره ی سوم

6 سال پیش
بدون تصویر

این بار لامبورگینی با همکاری دانشگاه MIT، ماشین سوپر اسپورت خود یعنی ترزو میلنیو را در شهر بوستون معرفی کرد.

فرزند لامبورگینی(ترزو میلنیو)

نسلی متفاوت از ماشین های سوپر اسپورت که آینده سازندگان خودرو را دگرگون خواهد کرد. این خودرو بر روی طراحی، نیرو، ذخیره انرژی و مواد، تمرکز کرده اند.

طراحی

در این خودرو(ترزو میلنیو)، چهار موتور در چرخ آن موتور به کار رفته است در نتیجه دست را برای طراحان و توسعه دهندگان این ماشین باز گذاشته و فضای بیشتری را برای طراحان آن قرار داده است. البته این را هم در نظر بگیرید که این چرخ ها فضای کمتری را اشغال می کنند بخاطر موتوری که در داخل آن ها قرار گرفته است که باعث میشود هندلینگ و کنترل آن خیلی بهتر انجام بشود.

بگذارید دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم: این ماشین تنها نسل بعدی لامبورگینی نیست بلکه از این ماشین می توان به عنوان مدل مفهمی هم از لحاظ طراحی و هم از لحظ تکنولوژی در نظر گرفت. در نتیجه شاهد بهبود هایی در بخش آیرودینامیک بوده ایم. این ماشین هیچ فضایی که بی مورد باشد یا این که اضافی باشد به کار گرفته نشده است.

در بخش موتور، این ماشین(ترزو میلنیو) از سوپر خازن ها استفاده شده است که اگر بخواهیم دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم در واقع، مزیتی که این سوپر خازن ها دارند این است که بتواند در مدت زمان کوتاهی انرژی بسیار زیادی را انتقال بدهند.
بدنه ای  که در این خودرو به کار گرفته شده است از فیبر های کربن استفاده شده است. بدین صورت که بدنه آن را طوری طراحی کردند که بتواند انرژی را در خود ذخیره کند.

لامبوگینی همان طراحی پیشین و سنتی خود را حفظ کرده است. ترزو ملینیو که به هزاره ی سوم معروف است در واقع توسط جمعی از مهندسان و دانشمندان طراحی شده است. این ماشین سوپر اسپورت ممکن است تا عرضه ی آن دست خوش تغییرات دیگری شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا این خودرو، نسل جدید ماشین های سوپر اسپورت(الکترونیکی) می باشند یا نه.

1
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • محمد طه
    12 آگوست 2019

    خیلی خوب گفته اید من ماشین لامبور گین ترزو میلینیو رو خیلی دوست دارم از ای اطلا عاتی که گفته اید ممنونم