معرفی افزونو مرجع قالب های وردپرس و جوملا و پرستاشاپ

3 سال پیش
افزونو

افزونو یک مرجع برای دانلود قالب وردپرس و دانلود قالب پرستاشاپ و دانلود قالب جوملا و دانلود افزونه ها و موزیک لوگو موشن می باشد. در افزونو شما به انواع پوسته پرستاشاپ و پوسته وردپرس و پوسته جوملا و موزیک لوگو دسترسی خواهید داشت.

افزونو یک مرجع برای دانلود انواع قالب های سایت مثل قالب وردپرس و قالب جوملا و قالب پرستاشاپ و قالب اپن کارت و انواع افزونه ها و پلاگین های ضروری مثل یاست سئو و افزونه ووکامرس می باشد. شما با داشتن یک اکانت وی آی پی می توانید به صورت اورجینال و نامحدود به انواع این فایل ها دسترسی داشته باشید.

دانلود انواع قالب وردپرس در افزونو

افراد زیادی به دنبال قالب های وردپرس می گردند. مثل قالب خبری وردپرس و قالب فروشگاهی وردپرس و قالب دانلودی وردپرس و قالب شرکتی وردپرس اما در نهایت با موارد غیر قابل قبول روبه رو می شوند. شما می توانید در افزونو به انواع قالب های wordpress به صورت کاربردی دسترسی داشته باشید.

دانلود انواع قالب پرستاشاپ در افزونو

لیستی از پوسته های پرستاشاپ و انواع قالب های کاربردی مثل قالب فروشگاهی پرستاشاپ و قالب خبری پرستاشاپ را می توانید با هزینه مناسب دانلود و نصب نمایید. با ورود به افزونو می توانید تنوعی از قالب های پرستاشاپ و معتبر پیدا کنید. برای مشاهده و دانلود پوسته های prestashop اورجینال به سایت افزونو مراجعه بفرمایید.

با احترام

افزونو ، مرجع دانلود قالب و افزونه سایت پرستاشاپ و  وردپرس

AFZOONO.COM

0
نویسنده مطلب امید قدرتی
دانشجوی کارشناسی - کامپیوتر نرم افزار - علاقه مند به سئو و تولید محتوا

دیدگاه شما

بدون دیدگاه