Honor از اولین لپ تاپ خود رونمایی کرد.

6 سال پیش
بدون تصویر

شرکت Honor هواوی در طی مراسمی در چین از مجیک بوک خود رونمایی کرد.

این لپ تاپ ۸۰۰ دلاری ۱۴ اینچی از پردازنده نسل هشتم اینتل و پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا با لبه های باریک دور تا دور صفحه نمایش در چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.

آنر تصمیم دارد دو کانفینگ از مجیک بوک خود را وارد بازار کند:

  • کانفینگ اول که حدود ۱۰۰ دلار گران تر است، سخت افزاری شامل پردازنده اینتل Core-i78550U و ۸ گیگابایت رم،پردازنده گرافیکی Nvidia geForce MX150 و ۲۵۶ گیگابایت اس اس دی و باقیمت تقریبا ۹۰۰ دلار عرضه می شود.
  • سخت افزار کانفینگ دوم از پردازنده Core i5-8250U اینتل، ۲۵۶گیگابایت اس اس دی،۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce و باقیمت ۸۰۰ دلار عرضه می شود.

لپ تاپ مجیک بوک Honor

صفحه نمایش مجیک بوک از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد که قادر است ۱۸۰ درجه با نسبت ۸۱ درصد نسبت صفحه به بدنه باز شود.

مجیک بوک با وزنی کم تر از ۱۵۰۰ گرم و قطری بیش از ۱۵ میلی متری که دارد خیال شما را از بابت جابه جایی راحت میکند. صدای لپ تاپ آنر از طریق چهار بلندگو تامین می شود که صدای دالبی است. درگاه های ورودی و خورجی مجیک بر عهده یک USB 3.0 و یک USB 2.0 که هر دو Type-aهستند که در کنار یک پورت USB Type-c که دستگاه نیز از همین طریق شارژ می شود و یک HDMI  می باشد. کیبورد آن دارای نور پس زمینه می باشد که کلید های آن کیفیت مطلوبی دارند. همچنین یک حسگر اثر انگشت زیر کلید پاور آن قرار دارد.

و اما باتری، باتری ۵۷ وات ساعتی که به ادعای شرکت هواوی قادر است ۱۲ الی ۱۳ ساعت شارژ مورد نیاز شما را تامین کند که یک از ویژگی های خوب این لپ تاپ است.

هنوز هواوی خبری از عرضه این دستگاه خارج از چین به میان نیاورده است، باید منتظر بود که آیا هواوی اولین لپ تاپ خود را وارد بازارهای جهانی میکند یا خیر.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه