جدید ترین تکنولوژی ها در تلویزیون های ۲۰۲۳

6 ماه پیش
تلویزیون های 2023

چکیده : هوش مصنوعی و دنیای مدرن امروزی رقابت بالایی را بین برند های کوچک و و بزرگ جهانی در عرصه تلویزیون ایجاد کرده است. هر کدام از این برند های در تلاشند با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی و فناوری ها برند خود را برای کاربران برجسته تر کنند. در همین راستا ما قصد داریم برای انتخاب راحت تر شما بروزترین تکنولوژی های حال حاضر را معرفی کنیم.

هوش مصنوعی و دنیای مدرن امروزی رقابت بالایی را بین برند های کوچک و و بزرگ جهانی در عرصه تلویزیون ایجاد کرده است. هر کدام از این برند های در تلاشند با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی و فناوری ها برند خود را برای کاربران برجسته تر کنند. در همین راستا ما قصد داریم برای انتخاب راحت تر شما بروزترین تکنولوژی های حال حاضر را معرفی کنیم.

جهت مشاهده انواع مدل های جدید، روی “تلویزیون” کلیک کنید.

تکنولوژی HDR

HDR

بیشتر ما ممکن است اسمی از HDR را شنیده باشیم، اما اطلاعی در مورد کارایی آن در تلویزیون نداشته باشیم. HDR در واقع کیفیت و جزئیات محتوا را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد، به صورتی که واقعی بودن محتوا را به کاربر القا کند.

تکنولوژی دالبی ویژن

قابلیت دالبی ویژن یا Dolby Vision از دیگر قابلیت های مدرن بوده که در تلویزیون ها برای ایجاد محتوا با کیفیت تر با جزئیات هر چه تمام تر به کار می رود. این قابلیت در واقع نسخه دیگری از قابلیت HDR می باشد، که در برخی از تلویزیون ها وجود دارد.

قابلیت Filmmaker Mode

یکی از جدید ترین و جذاب ترین قابلیت هایی که در تلویزیون ها به کار می رود قابلیت Filmmaker Mode یا حالت فیلم ساز می باشد. با فعال سازی این قابلیت فیلم و محتوا را همانطور که کارگردان و تهیه کننده می خواهند خواهید دید. در واقع با وجود این قابلیت می توان گفت سینما را به خانه خود خواهید برد.

کیفیت تصویر ۸K

کیفیت تصویر بالا

بیشتر تلویزیون های چند سال اخیر از کیفیت تصویر ۴K بهره می برند اما در بعضی از تلویزیون های با بهره گیری از کیفیت تصویر ۸K کیفیت فراتر از تصور را مشاهده خواهید کرد. در این تلویزیون ها تعداد پیکسل ها دو برابر تلویزیون ۴k بوده و محتوا به صورت فوق العاده نمایش داده می شود.

نمایشگر های نسل جدید

در برخی از تلویزیون ها از فناوری های OLED، QLED، Nanocell  و کریستالی در نمایشگر آن ها برای زاویه دید گسترده تر و نمایش رنگ ها به صورت واقعی استفاده شده است.

نمایشگر کریستالی

جهت “خرید تلویزیون” هایی با فناوری نانوسل و کیوند و اولد، به بانه تصویر مراجعه فرمایید.

پشتیبانی از اینترنت ۵G

پشتیبانی از اینترنت ۵G تنها مخصوص گوشی نیست بلکه برخی کمپانی ها از این قابلیت در مدل های متفاوت از تلویزیون های خود بهره برده اند. با استفاده از قابلیت بدون نیاز به گوشی قادر خواهید بود که محتوا ها با اتصال به اینترنت در کمترین زمان دانلود نمایید.

فناری VR

یکی دیگر از جذاب ترین قابلیت ها که در تلویزیون ها به کار رفته، قابلیت VR بوده، که تجربه جدید و هیجان انگیزی از تماشای فیلم، بازی و برنامه را به کاربران می بخشد.

دسترسی آسان به سرویس های استریم

 

در بیشتر تلویزیون های امروزی برای دسترسی به پلتفرم های پر طرفدار نتفلیکس، یوتیوب، گوگل و دیگر برنامه برای تماشای برنامه و فیلم های محبوب از سرویس های استریم بهره برده اند.

بازی و گیم با تلویزیون

با وجود کیفیت تصویر بالا، نمایش رنگ های واقعی، کنتراست بالا، نرخ نوسازی بی نظیر در تلویزیون ها می توانید به آسانی از آن ها برای انجام بازی های هیجان انگیز استفاده کنید.

تلویزیون گیمینگ

قیمت تلویزیون” های گیمینگ به دلیل رفرش بالاتر و تکنولوژی های مربوطه معمولا بالاتر است.

کنترل خانه هوشمند با تلویزیون

بیشتر وسایلی که در خانه و آشپزخانه های ما وجود دارد، بروز و هوشمند هستند، و می توان به آسانی آن ها را به تلویزیون متصل کرده و با استفاده از آن کارکرد و عملکرد آن ها را کنترل کنید.

معرفی فروشگاه بانه تصویر

فروشگاه بانه تصویر، از جمله معدود مجموعه هایی است که فقط روی تلویزیون و سیستم های صوتی تمرکز دارد و به صورت تخصصی روی این دو قلم جنس کار می کند.

بانه تصویر از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه ای کار خود را با باز کردن یک شعبه در شهرستان بانه شروع کرد.

پس از باز کردن شعبه های دیگر در مناطق جنوبی همانند گناوه، تصمیم گرفتم در عرصه اینترنت نیز فعالیت را شروع کنیم.

در حال حاضر شما می توانید با کلیک بر روی “بانه تصویر” از وبسایت ما دیدن فرمایید و به راحتی یک تلویزیون اورجینال و با کیفیت را خریداری نمایید.

همچنین بانه تصویر به دلیل برتری در موقعیت مکانی، در برخی تلویزیون ها همانند برند های ال جی و سامسونگ، وارد کننده مستقیم مرزی است و این مدل ها را با کف قیمت بازار ارائه می دهد.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه