نقد و بررسی گوشی هوایی آنر ۹ و قیمت آن

6 سال پیش
بدون تصویر

در این مقاله قصد داریم به معرفی گوشی هوایی آنر ۹ بپردازیم. در واقع خرید این گوشی به نسبت مشخصات آن با صرفه تر از سایر برند ها می باشد. در ادامه با جفت هیچی ها همراه باشید تا به نقد و بررسی این گوشی بپردازیم. شرکت هوایی جدید ترین پرچم دار خود یعنی هانر ۹ را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرد. به نظر شما این گوشی هم می تواند روند موفقیت های اخیر این شرکت را ادامه دهد؟

هانر ۹ لایت ۲۰۱۷

هانر ۹ در اوج سادگی طراحی بسیار زیبایی دارد و به دل می نشیند. وضوح صفحه نمایش آن بسیار بالا می باشد و رنگ ها کاملا طبیعی به نظر می رسند. صفحه نمایش این گوشی دارای نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می باشد که تراکم پیکسلی آن ۴۲۸ می باشد.

مشخصات فنی هوایی آنر ۹

شرکت ها طی سالیان گذشته بر این باور بودند که دل تمام طرفدار های خود را با سخت افزارهای بسیار قوی بدست بیاورند. این گوشی از سی پی یو ۸ هسته ای و پردازشگر قدرتمندی برخوردار می باشد. شما به راحتی می توانید تمام بازی ها و نرم افزار ها را به راحتی نصب کنید. رم این گوشی ۶ گیگابایت و حافظه ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت می باشد.

این گوشی دارای حسگر اثر انگشت می باشد. این حسگر در زیر  کلید و در جلو دستگاه قرار دارد. این گوشی دارای بلندگو در گوشه سمت چپ  که دارای صدای استریویی می باشد. این اسپیکر با خروجی ۸۱ عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

اندروید این گوشی هفت می باشد. رابط کاربری آن زیبا و کمی متفاوت تر از قبل می باشد. یکی از اپلیکیشن های خوبی که برای این گوشی ساخته شده است Phone Manager می باشد که باعث بهینه تر شدن برنامه ها و باتری شده است. باتری این گوشی ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر را دارا می باشد.

دوربین

دوربین هوایی آنر ۹ از دو سنسور استفاده شده است که اولی ۲۰ مگاپیکسل و دومی ۱۲ مگاپیکسل که با دیافراگم f/2.2 موجود می باشد. این دوربین در زمینه جذب نور بسیار عالی عمل کرده است. همچنین از فیلم برداری حرفه ای ۴k آن نمی توان گذشت. این دوربین با نرخ ۳۰ فریم که قابلیت اسلوموشن را هم دارا می باشد. Light Painting برای ثبت نور در شب به کار برده شده است. از نکات دیگری که در مورد دوربین آن می توان اشاره کرد کیفیت و دقت آن می باشد که جزئیات را به وضوح می توان مشاهده کرد. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی می باشد که کیفیت نسبتا خوبی دارد.

قیمت گوشی honor 9

قیمت این گوشی تقریبا دو میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد. این قیمت حدودی است و با تغییر ارز تغییر خواهد کرد. آنر به نسبت قیمتی که دارد کارایی خود را پس داده است و بسیار کارا می باشد.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه