نقد و بررسی هواوی P20 Pro

6 سال پیش
بدون تصویر

چینی ها از گوشی جدید خود P20 Pro  که آن را ارتقاهای زیادی داده اند رونمایی کردند.

بررسی هواوی P20 Pro

در طی مراسم اختصاصی که مدتی پیش در پاریس برگذار شد هواوی گوشی های هوشمند رده بالای خود را با نام های هواوی P20 و هواوی P20 Pro رونمایی کرد. گوشی ی هواوی پی ۲۰ پرو گوشی، هوشمند بالارده ی هواوی است که  طراحی بسار زیبا و قابلیت های زیادی که دارد در کنار دوربین سه گانه تجربه ی خوشایندی را برای شما ایجاد میکند. پی۲۰ پرو با این طراحی و امکاناتی که دارد رقیب  سرسختی برای فعالان، در حوضه گوشی به شمار می آید.پس از بازکردن جعبه پی ۲۰ پرو زبانه ی کوچک بالای نمایشگر بیشتر از هرقسمت دیگر شمارا به خود جلب میکند، بریدگی که پهنای کم تری نسبت به آیفون ایکس دارد.

۸۱٫۹ درصد از پنل جلو نمایشگری باپوشش شیشه ی ۳D وانحنای ظریفی در لبه ی آن پوشیده شده است. قرار گرفتن این پنل شیشه ای و مسطح در درون فریمی با جلای زیبا و فلزی به خوبی صورت گرفته است وباعث زیبایی هرچه بیشتر ان شده است، از طرفی دیگر برای راحت قرار گرفتن در دست لبه های پنل سه بعدی و فریم منحنی گوشی ساختاری یک دست به خود گرفته اند، تا حس سر خوردن از دست شما به حداقل برسد. چینش دوربین سه گانه P20 Pro  چینشی عمودی است که در سمت چپ گوشی قرار دارد و به مقدار قابل توجهی از سطح پنل پشتی بیرون زده است.

دوربین سه گانه پی ۲۰ پرو که کلیدی ترین و اولین دوربین سه گانه دنیا است  و با کمک لایکا ساخته شده است.این دوربین سه گانه شامل یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، یک سنسور۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم ویک سنسور ۸ مگاپیکسلی شامل می شود

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه