Opera Touch مرورگری جدید با امکانات جالب.

6 سال پیش
بدون تصویر

اصولا کار با گوشی های هوشمند نیازمند استفاده از هر دو دست است. کار بسیار سختی است کارهای روزمره ای مانند ارسال پیامک، مرور صفحات اینترنت را با یک دست انجام دهید. خصوصا زمانی که درحال انجام کارهای روزمره از جمله رانندگی هستید، اما دیگر نگران نباشید یک تیم نروژی از جدیدترین مرور گر خود یعنی Opera Touch برای موبایل رونمایی کردند که کار با آن فقط نیازمند یک دست است.

قابلیت های مرورگر Opera Touch

مرورگر اپرا تاچ {Opera Touch} راه حل جالبی برای استفاده از یک دست طراحی کرده است. با استفاده از دکمه ی Fast Action Button یا به اختصار FAB می توانید جستجو در اینترنت و جابه جا شدن در صفحات وب را فقط به کمک یک انگشت انجام دهید. با دکمه FAB در Opera Touch شما قادر خواهید بود تا به بیشتر ویژگی ها دسترسی پبدا کنید.

با وجود دکمه FAB، کارها  سریع تر انجام می شوند. برای مثال برای وارد شدن به گوگل تنها کاری که نیاز است انجام بدهید روی FAB کلیک کنید تا به سرعت کیبورد ظاهر شده و قادر به تایپ گوگل شوید. قطعا این روش بسیار کاربردی تر و آسان تر از آن است که انگشت خودتان را روی نماشگر حرکت دهید تا به آدرس بالای صفحه برسانید.

هنوز تمام نشده است Opera Touch قابلیت پر کاربرد دیگری نیز دارد: از جمله جستجوی صوتی اسکن QR CODE  که در دسترس قرار دارند.

یکی دیگر از خصوصیات جالب این نرم افزار، FLOW  است. با استفاده از فلو شما می توانید لینک ها و یادداشت ها را به رایانه خود بفرستید. البته برای استفاده از این قابلیت شما نیاز دارید که اپرا هم روی گوشی موبایل و هم دکستاپ داشته باشید.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه