نقد و بررسی گوشی موبایل sony xperia xz2

6 سال پیش
بدون تصویر

  سونی نسل جدید گوشی خود را معرفی کرد. xperia xz2 در نمایشگاه بارسلون معرفی شد.

نگاهی به sony xperia xz2

xperia xz2  نسبت به مدل های قبلی خود شاهد تغییراتی شده است و دیگر کیفیت صفحه نمایش این گوشی ۴k نمی باشد. در واقع لزومی هم ندارد که کیفیت یک صفحه نمایش موبایل که به نسبت هم کوچک می باشد ۴k باشد که در نتیجه باعث بهینه شدن مصرف باتری می شود. صفحه نمایش این گوشی ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی می باشد.حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار داده شده است به همین خاطر لنز دوربین باعث شده است کمی به سمت پایین برود.

سونی در بخش صدا گذاری تحولاتی را ایجاد کرده است و برنامه ها و سرگرمی های جالبی را به این بخش افزوده است. از جمله این ویژگی های می توان به Dynamic Vibration  اشاره کرد که تجربه جدیدی را از ویدیو و صدا را به صورت لمسی به شما می دهد.

دوربین این گوشی ۱۹ مگاپیکسل می باشد. این دوربین مجهز به فناوری حرکت چشم می باشد. از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به پردازش تصویر قوی تر که باعث شده نویز تصاویر بسیار کم شده و در نتیجه جزییات بیشتر را به بیننده نشان می دهد. همچنین قابلیت فیلم برداری به صورت ۴k و همچنین قابلیت فیلم برداری به صورت فوق آهسته را دارا می باشد. دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسل می باشد.

حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت می باشد. رم این گوشی ۴ گیگ می باشد که برای یک گوشی فوق العاده می باشد.قدرت پردازشی این گوشی که به شما این قابلیت را می دهد که به راحتی بازی ها را اجرا کنید. این گوشی از پردازنده هست هسته ای بهره می برد. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 630 می باشد. این گوشی در رنگ های سیاه و نقره ای ، صورتی و سبز عرضه می شود. قیمت این گوشی هنوز مشخصص نشده است.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه