خودروی مفهومی وتمام برقی بی ام و ix3 رونمایی شد.

6 سال پیش
بدون تصویر

مدل مفهومی و تمام برقی بی‌ام‌ و iX3 با قدرت ۲۷۰ اسب بخار به‌عنوان پیش‌نمایش نسخه‌ی برقی از کراس‌ اور x3 در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی شد.

 بی‌ام‌ و iX3 با قدرت

کمپانی بی ام و قصد دارد تا اولین خودروی تمام برقی خود را به بازار عرضه کند چرا که امروز شاهد رونمایی از مدل مفهومی ix3 در نماشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ بودیم.
مدل مفهومی ix3 به عنوان پیش نمایش نسخه برقی کراس اور x3 رونمایی می شود البته با این وجود باز هم شباهت بین این دو خودروی الکتریکی و بنزینی غیر قابل انکار است. که البته ix3 با وجود جلو پنجره ای جدید با هاله ی آبی زیبا خود را از مدل x3 جدا کرده است.

بررسی بی‌ام‌ و iX3

کمپانی بی ام وی ix3  رنگ اصلی بدنه را نقره ای مات انتخاب کرده است که در بخش هایی نمای جلو رکاب و دیفیوز عقب با رنگ آبی تزیین کرده است.رینگ های این خودروی مفهومی تمام برقی عملکرد ایرودینامیک داشته. کمپانی بی ام وی نسل پنجم محرکه ی برقی خود را با قدرت ۲۷۰ اسب بخار در این مدل به کار برده است.با قرار دادن یک باتری بزرگ ۷۰ کیلووات ساعتی که روی ix3 قرار داده شده است می توانید ۴۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کنید. که  در صورت وجود ایستگاه های شارژ سریع ۱۵۰ کیلووات ظرف مدت ۳۰ دقیقه شارژ می شود.

همان طور گفته شد ix3 یک مدل مفهومی است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده و راهی بازاهای جهانی می شود.
در این جا می توانید تصاویر بیشتری از این خودروی زیبا را مشاهده کنید.

0
نویسنده مطلب AmiR
دانشجوی رشته کامپیوتر - نرم افزار

دیدگاه شما

بدون دیدگاه